coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Inredning

Jag älskar alla former av inredningsprogram, såg idag Roomservice och i måndags Design Simon och Tomas. De blir ju otroligt coola rum men tänk till innan du tar in en inredare om du vill:

- ha stormönstrade tapeter i metallicfinish och grafik från 80-talet
- ha ett kök i svart och orange
- ha björkar i sovrummet
- ha ett tapetserat tak

Undrar om någon inte blir nöjd och inte vågar visa det eller om de efter en månad är less på färgerna och målar om? De skulle göra uppföljningsprogram så man får se hur verkligheten ser ut. Själv är jag inne i en svart och vit period...ganska ovanligt för att vara jag?!  men de är vacka färger...

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 22:35:20
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: