coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lite allt möjligt

Så har jag på nytt inte skrivit på jätte länge....men, men. Skönt att det är helg, sitter på jobbet och eleverna har precis gått hem då är det som skönast.

Det har hän den del sen jag skrev sist.

1. Jag har gått min första fribberunda för året. Man var ju inte precis någon stjärna men jag är förvånad över att riktningen satt så bra som den gjorde. Däremot var det katastrof med puttarna...de for allt annars än i korg...det är som att handleden har ett eget liv det bara rycker till och kastet far 90 grader åt fel håll, inte bra men det tränar man ju upp. Längden på kasten har också blivit kortare men det känns som att det också kan komma igång.

2. Jag har varit i Halmstad. Vi åkte bil dit ner och det var långt. I fjol åkte vi bil till Karlshamn och det är ungefär lika långt men det var hemskt. Denna resa gick faktiskt rätt bra och kändes inte så lång. Att jag i fjol kände som jag gjorde hade kanskeatt göra med att jag helgen innan åkte bil Falköping tur och retur.

3. Jag har haft besök av Magda. Riktigt trevlig att hon var nere en hel helg.

4. Jag gör halsand som aldrig förr i och med att det snart är marknadstid.

5. Har städat på Backen en massa. Det har varit en del renoveringar på Backen under vintern och nu ska det städas upp så det blir fint innan sommaren. Renoveringarna blev hur bra som helst, det ser otroligt fräscht ut.

6. Jag och Micke ska göra häftet till Johan och Marias bröllop så det har vi ocså satt igång med.

7. Jag har avslutat min photoshopkurs, lite tråkigt men jag har lärt mig otroligt mycket. Nu äller det bara att hålla på med programmet så man inte glömmer något.

8. Jag har köpt en ny  matta till vardagsrummet. en röd ryamatta som går mot det lila hållet. Jag tycker att den är ursnygg. Man vill som bara ta i den hela tiden.

Tja, vet inte om det var något mer...

I helgen så ska jag ner till Övik och träffa min systerson som fyller år + att det blir ett besök på pärlaffären.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tja! Jag tänkte höra om du tänkte va med i Husum..

2008-05-16 @ 17:37:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Jag blev tyvärr dubbelbokad så jag kan inte åka till husum. Hade dock varit trevligt.

2008-05-17 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: