coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Squash och grekisk restaurang

Igår hade en av mina kollegor ordnat så att vi i vårt arbetslag fick fara på Iksu och göra olika aktiviteter. Jag och min mentorskollega hade tänkt oss att spela beachvolley men när vi kom dit så var vi de enda som skulle spela beach så vi kollade upp andra aktiviteter. Det som fanns kvar var squash så vi gick till squashhallen och spelade. Det var grymt kul även om vi var riktigt dåliga. Hallarna har en genomskinlig vägg längst bak och utanför satt två killar och chillade. Varje gång vi tittade ut så vände de bort huvudet. De höll förmodligen på att skratta ihäl sig eller så var de grymt utråkade.

Efter squashen så for vi till Costas och åt. Detta var nu vid 19.00 och jag beställde en lantburgare med mycket tzatiki. Maten kom in 55 min efterbeställning så man höll ju på dö av hunger i alla fall så var min mat mycket god. De som beställde grillspett fick dock kall mat. Det blev klagomål och det resulterade i att alla fick gratis efterrätt. Helt ok.

For hem och såg så ska det låta på datorn. Hur bra var inte Samuel Ljungblad...underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: