coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

effektiv handling

Idag på förmiddagen har jag varit grymt effektiv. Det började med att jag väntade ut en affär att öppna för att köpa en julklapp. Jag åkte sedan till Holmsund. I Holmsund passade jag på att gå in på stinas klädboutiqe. De hade 70% rabatt på allt. Jag stod i provhytten medans jag blev servad. Jag hittade en skjorta, svarta byxor, ett par jeans, ett par korta svarta byxor och en brun kjol. Allt detta blev 700kr. Det var väl inte illa fyndat.



Jag for sedan på Skärgårdsskolan och lämnade en grej. På väg till stan igen köpte jag en kaffe på statoil. Väl i stan igen så besökte jag tre butiker och köpte riktigt fina grejer. Kul nu jul...

Det är också så härligt att gå in på Lagerhaus och köpa inslagningspapper. Detta blev årets papper och snören...


Nu ska jag titta till betygen en gång till, diska innan jag ska till jobbet och slutdiskutera några betyg och rätta lite. Tänkte inte ha betygsångest ikväll.

Ikväll ska jag och Micke till Johan och Maria på rimstuga...det blir hur trevligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: