coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Haparanda

Igår kände vi att vi var tvugna att hitta på något. Med löningen i bakfickan tog vi en tripp upp till Ikea i Haparanda. Det är alltid kul att gå omkring på ikea och drömma sig bort och anta att man har hur mycket pengar som helst. I alla fall hittade jag ett sängbord som var fint och billigt.



Tyvärr fanns det inte i lager. Det blev inte så mycket handlat. När jag och Cicci var på ikea köpte jag en ny sovkudde. Efter att ha använt den i några dagar hade jag nackspärr så jag köpte en ny som jag hoppas är lite mjukare och lite lägre.

Efter ikea besökte iittala outleten. Där har det hur fina saker som helst. Jag köpte två pannlappar i svart unikkohtyg och en degspatel i rött. Man blir dock ruggigt sugen på dessa kiwilyktor och jag vill ha några i varje färg...



Vi åkte sedan över till Finland för att kolla på en galleria där men vi iddes inte gå in. Nu kan jag i alla fall säga att jag varit utomlands på semestern :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: