coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

lite fix och så med kd på kvällen

Igår så vaknade jag av att mamma ringde och väckte mig. Klockan var ju 9 så det var helt ok. Vid lunch for jag in till stan och kollade lite på beachvolleyn som äger rum i Umeå city. Just då var det två Umeå spelare som gick och vann, riktigt kul. Efter det så ordnade jag med lite ärenden. Åkte till Backen för att kolla strömmen till husvagnsuttaget. Det fungerade inte. Som tur var hittade jag Sven som kan allt om fastigheter på Backen så han hjälpte mig tillsammans med Simon som refererade i telefonen. Nu fungerar uttaget och allt är frid och fröjd. Till tävlingen imorgon behövde vi lite kaffe och kakor så jag for och handlade det. Åkte till banan och satte ut en ob-linje som hade gått sönder. Roland sa att jag behövde köpa 200m tråd så jag gjorde det. I slutändan behövdes det bara 30m men nu har vi ju till en annan gång. Efter det så åkte jag hem och åt och sedan bara det av till banan igen.

Jag tycker att det har varit lite dåligt med lottningen på kd så jag tog tag i det så ingen skulle känna sig utanför. Vi startade vår runda och puttarna satt inte alls även om jag puttränat. Just då insåg jag också att utkasten och inspelen inte heller var bra. Om jag ska göra en analys så tror jag att jag har börjat kasta hårdare och då beter sig inte discarna som de brukar. Om jag då inte får till inspelen så blir det så långa puttar att jag inte sätter de. När vi gått första rundan hade jag tänkt att inte spela mer men eftersom jag inte var nöjd gick jag ett till varv. Tänkte att de kan ju inte gå sämre, men det kan det. Inte bra alls man kan ju hoppas på att ett dåligt genrep ger bra resultat på tävlingsdagen. När jag väl börjat att gå dåligt har jag så svårt att peppa upp mig själv även om jag försöker. Jag får jobba på det. Tråkigt att jag inte har några fribbebilder men jag har inte med mig kameran på banan. Jag lägger ett bra kast nedan i stället så får ni njuta av det. Det är en av världens bästa tjejer, Valerie Jenkins som kastar.



Nu måste jag iväg och putträna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: