coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Morfars skrivbord

Vaknade i morse 10.40, har aldrig varit med om att sova så länge väldigt länge. Det kan ju bero på att jag läste ut en bok igår och somnade vid 2.30. Man är ju värsta ungdomen :-)

Jag åkte in till stan idag för att köpa en varmluftspistol. Tänkte att jag skulle köpa den på ångsågen men det var stängt så det blev clas ohlsons. Inne i Piteå var det otroligt mycket folk, kanske för att det var så härligt väder. Köpte varmluftspistolen och hittade dessutom lite grejer till Henke och Brittas bröllopspresent. kanon...

Jag har som letat ett nytt skrivbord och eftersom att ikea skrivbordet blev dissat av både syrran och cicci visste jag inte riktigt hur jag skulle göra. I går så säger mamma: Du har ju morfars gamla skrivbord som du ska fixa till här. Jag hade ju helt glömt bort det. Det kommer ju att bli jätte bra när jag tagit bort färgen, slipat och målat.


Här har jag börjat skrapa lite i ena hörnet och pappa på ena benet.

Mamma har halsfluss, ögoninflammation och öroninflammation. Jag hoppas nu bara att jag inte smittas. Igår när jag kom upp hade hon precis fått penicillin. Hoppas, hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: