coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Karlavagnen

På väg ner från Piteå igår var jag lite less och på radion pratade de om sommarplågor. Jag drog en chansning och ringde in. Man fick säga vad man hade på hjärtat och om det var nog bra så skulle de ringa upp. De ringde upp efter 5 min kanske. Vips så var jag med i radion och pratade om min sommarplåga, folk som röker på balkongerna. Runt omkring min balkong röker folk och denna rök sprids så att jag måste andas in deras äckla rök.
Jag trodde det var bara i norrland detta skulle höras men jag var tydligen med i en rikssändning. Länken nedan tar er till inslaget om ni vill lyssna. Det är i sektion 2 ca 10 min in i programmet.

http://www.sr.se/cgi-bin/P4/kanalarkiv.asp?ProgramId=3117&NrOfDaysInArchive=30

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du var med på radion!!

Jag håller med dig, visst är det trist med ciggrök...

2009-06-25 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: