coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

lite helg, lite vardag

Underbart har det varit i helgen.

På fredagen åkte jag direkt ner till Övik. Dök förbi på pärlaffären och shoppade litegrann. Man kan ju liksom inte låta bli när man ändå kör förbi. Väl hemma hos syrran så åt vi och sedan fick Albin sin present. Han fick ett garage i plast med en spiralbana och hiss. Jag tror att han tyckte om den för han lekte direkt med den. Jag trodde ju i min enfald att allt satt ihop men så var inte fallet. Jag fick ta fram mina tekniska kunskaper och jag blev less och irriterad men det gick tillslut. Vi såg senare på kvällen filmen "allt flyter". Den var riktigt bra bitvis. Jag och Jonas grät av skratt ibland.

Lördagen så träffade jag min kollega med man och vi spelade lite discgolf även om vi inte kunde gå alla hål. Därefter så tittade vi på brännboll. Vi förljde Fantomen i några matcher och de är ju roliga att titta på. Pärlade sedan hela eftermiddagen och kvällen.

Söndag bar det iväg till kyrkan. Jag satt ute i det underbara vädret. Tur att de har högtalare utomhus. Efter det så åkte jag och köpte jordgubbar från Belgien och njöt på balkongen. Sedan blev det mer pärlande, mamma skulle ta smycken på jobbet för det var en kurs som skulle gå på måndagen och det blev en liten slant.



Igår måndag så blev jag kvar på jobbet länge och när jag kom hem blev det ännu mer jobb. Vi är inne i en stor jobbperiod nu så det är bara att hugga i.

Idag träffade jag Micke på stan för att köpa kostym till honom och efter någon timme så hittade vi rätt. Vi avslutade det hela med sushi på stamstället, underbart. Nu ska jag sätta igång med lite mer rättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: