coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Badar i rättning

Så var det måndag igen. Måndagar för mig är otroligt hektiska. Det är lektion, 10 min rast, lektion osv, förstår inte vem som har lagt schemat :)  I alla fall så blev jag kvar på jobbet angående fackliga uppdrag och schemaläggning men när jag kom till min arbetsplats insåg jag hur mycket jag måste rätta. Jag har nu suttit hela kvällen och rättat undan. Det är helt otroligt skönt att få bort det och det känns som att veckan blir lättare. Det är ju snart betygsättning och då gäller det att ha koll.

Visst laddar ni för schlager semifinal imorgon tisdag. Det är då vi får veta hur europa tar emot Malena. På svt:s hemsida finns alla bidrag för den som vill titta i förväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: