coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Söndag

Jo, i måndags var jag hemma en extra dag för att återhämta mig. På tisdagen for jag så på jobbet. När jag på eftermiddagen började ha lektioner kände jag bara hur svetten lackade och att jag mådde hur dåligt som helst. Jag for därmed hem. Var sedan hemma resten av veckan så nu känns det väldigt roligt att komma tillbaka och jobba imorgon.

I går var jag på stan en sväng och for sedan och kollade soffor. Jag åkte till em och provsatt soffan där, kollade också upp hur mycket kg kallskum det var i sittplymåerna. Det visade sig innehålla mindre än soffan på mio. Åkte upp till mio och provsatt soffan och den kändes helt rätt. Jag slog därför till och köpte soffan på mio. Den heter Pluz och kommer att ha ett svart tyg. På vänster sida blir det en divan. Det enda som inte känns bra är att den kommer först vecka 4...varför ska det ta sån tid...

På kvällen var jag och Mícke på Lottas krog och åt. Jag beställde en kycklingburgare...riktigt god även om den vanliga burgaren på lottas är lite bättre.



Det var i alla fall väldigt trevligt och skönt att komma ut lite efter 1,5 vecka inomhus. Vi åkte sedan hem till mig och sjöng singstar. Vi är otroligt jämna så det är en kamp på varje låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: