coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Äntligen fredag

Har idag varit grymt effektiv. Jag har bara en lektion på förmiddagen och rättade då en klass prov. Under eftermiddagen rättade jag 1,5klass till. Det innebär nu att jag har rättat alla mina fyra prov som jag skulle rätta. Det känns skönt inför helgen.

På väg hem stannade jag på en icaaffär och handlade. De hade 1 års jubileum med grymma rabatter. Utanför affären kunde man köpa parisare och dricka för en tia...en tia...mycket billigt. Det var nog längesedan man kunde köpa det för en tia.

Ikväll mötte jag upp Cicci, Jonas, Jocke och Micke på costas. De hade varit och sett "flickan som lekte med elden". Längtar tills jag ska se den. Det var i alla fall väldigt trevligt att umgås en stund. Costas är så mysigt och det känns så lyxigt att köpa en latte så här inför helgen.

Ska nu upp tidigt då jag ska till...sundsvall...imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: