coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Historiskt ögonblick

Imorse fick man gå och hämta sin nya dator. Det var kö i till det rum där det delades ut datorer. Det är historiskt ögonblick på så sätt att aldrig tidigare har alla lärare som jobbar mer än 50% fått låna en egen bärbar dator. Detta ögonblick skulle ju ha kommit tidigare tycker jag, för 5 år sedan men bättre sent än aldrig. Själv har jag haft en egen dator i två år då jag lägger schema och håller på med hemsidan så jag har lånat ut min. Det är så liten skärm på den nya att det inte går att få en bra överblick som behövs när man lägger schema.

Har i kväll suttit med rättning. Vill gärna få bort så mycket som möjligt inför helgen. Såg på lyxfällan samtidigt som jag rättade. Jag är inte bra på att spara pengar men de som är med i programmet har verkligen ingen koll. Jag känner mig alltid lite bättre till mods pengamässigt efter det programmet.

Snart helg...sundsvall here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: