coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lite nya grejer

I måndags hade jag på mig mina nya skor till ett par baggy jeans. Jag upptäckte under dagen att det inte alls passade ihop. Det såg lite för fint ut ihop. Jag for därför på en sportaffär efter jobbet för att köpa sneekers. Jag provade bara ett par sen bestämde jag mig. Visst är de klassiskt snygga...



När jag sedan kom hem hade jag fått ett så trevligt paket i brevlådan. Det var en bok som gjorde mig så otroligt inspirerad. Jag vill bara pyssla, pyssla.

 
  


En grej som beskrevs i boken var hur man gör makramearmband. Idag for jag och köpte tråd så nu har jag gjort mitt första armband. Det blev kanske inte det snyggaste men man måste ju prova sig fram för att bli duktig. Det svåraste var att komma ihåg om tråden skulle gå över eller under...man ska komma ihåg två saker men jag var tvungen att kolla i boken nästan varje gång. Så här blev det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så läckert armband! Ser avancerat ut. Snygga skor också, snart för kallt?

2009-10-15 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: