coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

onsdag

Imorse vaknade jag 5 och kunde inte somna om förrän jättenära jag skulle vakna. När jag väl vaknade var jag som en zombie. Jag skulle träffa pappa på motorcentralen 20 över sju och var någon minut efter pga att jag var så seg på morgonen. I alla fall så lämnade jag in bilen och tog bussen till jobbet. Det har aldrig hänt förrut att jag tagit bussen till Obbola. Satt hela dagen idag och uppdaterade hemsidan. Tog sedan bussen hem. Det gick bra att åka buss men man känner sig lite begränsad.

Under dagen fick jag samtal från verkstan om att de gjort felsökningar och bytt ut grejer och nollställt men den går fortfarande dåligt min bil. De ska fortsätta imorgon att leta bland elektroniken. Det enda jag hoppas på är att det inte blir så dyrt.

Ikväll har jag lyssnat en hel del på whitney houston. Hon är ju riktigt bra. Det är som att komma tillbaka till åttiotalet igen. Här kommer en pampig ballad. När jag hör den här är det som att handen åker upp till munnen som mic...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: