coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

27/12

Mötte upp Cicci på stan för att luncha. Vi var runt på rean men det var mest Cicci som fyndade till barnen. När vi så skulle äta lunch var det mesta fullt så vi hamnade på Rex, lugnt, skönt och god mat.

Ska till London i mitten av januari på fortbildning. Min resväska har gått sönder så jag har tänkt köpa en ny. Har hittat en röd, blank och fin (bilden nedan). Den kommer ju inte vara det efter första resan men ändå. Ska titta på ett annat ställe också innan jag bestämmer mig.



Fick en jättefin lampa i julklapp men där skärmen ger ett sken som inte passar i min lägenhet. Jag var därför och tittade på alternativ och har nu hittat en skärm som passar. Ska in och byta idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: