coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

23/12

Idag har jag slagit till och gjort två olika sorters sillar, citron- och västerbottenssill. Det är ju väldigt lätt så nu hoppas jag bara att de smakar gott.

Var en kort sväng på stan för att utnyttja presentkortet jag fick av jobbet i julklapp. Det blev fyra pocketböcker som jag ska ha som läsning under julen.



Sen var jag och klippte håret. Det blev bara lite kortare och lite mer uppklippt. När hon förnade håret blev det väldigt lockigt. De hade julerbjudande på hårprodukter och man vill ju gärna ha speciellt när man får en plåtlåda till...blev köp med andra ord.



Alldeles nyss plingade det på dörren och ett blombud kom med blommor. Det händer verkligen aldrig så jag blev otroligt paff. Det var en fin julgrupp från min klass. Jag blev oerhört glad. Tack så mycket!



Nu ska jag hem till föräldrarna för lite middag och uppesittarkväll. Syrran med familj kommer också så det blir full fart. Ska försöka mig på lite rim senare i kväll.  

Tack för alla fina julkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: