coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Mera rensning

Idag har jag igen fortsatt med min rensning. Jag har rensat i skåpar, lådor och garderober. Det har resulterat i en liten låda med loppisgrejer, en påse med elektronik och tre påsar med tidningar och några skräppåsar. Det är inte klokt vad man samlar på sig. Jag gjorde också en storrensning bland mina smycken. En hel del fick åka till loppislådan och några renoverade jag med lite nya kedjor och längder.

Finns mer att rensa men man måste ju göra det hela lustfyllt. Gjorde ingenting i förrådet så där finns mer att köra till återvinningen.



Nu längtar jag bara till melodifestivalen. Jag ska till en av mina kollegor och det ska bli riktigt trevligt. Syrran är på plats i Fjällräven center så kanske får man en skymt av henne. Jag ska hålla utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: