coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Övik

Så åkte jag då ner till Övik i går, lördag. När jag parkerat i parkeringshuset och skulle betala höll jag evigt på att blåsa bort. Det var ett isande kallt och blåsigt väder men jag och syrran trotsade det och gick till ett café för att äta lunch. Vi åt var sin foccacia, mycket trevligt. Hade med mig min dator i handväskan och var bara tvungen att ta fram den och fota en bild på mig med datorn på caféet. Alla kända bloggare gör på sina bloggar och jag vill ju inte vara sämre :)

Vi tog sedan en sväng på några affärer. Vi var bland annat på Amica där jag stod och provade kläder i en timme. Fick med mig hem en svart kofta, en blus och ett par leggings.

Vi gick även ner till pärlaffären men den hade stängt, typiskt.

Sedan var det middag hemma hos syrran, tacos, mycket gott. Vi laddade sedan för melodifestivalen och os. Tycker att låtarna hade lite bättre klass denna lördag jämfört med förra lördagen men inga stora hitar. Det som däremot var grymt spännande var dubbeljakten. Det var riktigt svårt att sitta still när de skulle köra sitt sista varv. Underbart med två medaljer och vilket lopp svenskarna gjorde. Att Hellner ställde upp för Sverige i stället för sig själv, det är stort.

Nu ska jag snart åka hem till Umeå och göra sushi med en kollega, härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: