coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Söndag

Jag körde hem från Övik och det var inte lite snörök. Hamnade bakom en långtradare och det gick inte att köra om för då hamnade jag i ett vitt moln av snörök...tur att de svänger av ibland.

Framme i Umeå så kom min kollega Susanne och vi började göra sushi. Det gick lika bra som förra gången och smakade lika gott. Sushi är helt suveränt gott.

Upptäckte när jag skulle ladda minidatorn igår att laddaren var helt död. Jag blev otroligt irriterad över detta och hur jag än försökte ville den inte. Sökte fram garantipapprena och var laddade till tänderna idag när jag skulle till ONOFF och få en ny. Han som hjälpte mig satte i sladden och helt plötsligt fungerade laddaren...så otroligt jobbigt...bara att fara hem det. När jag kom hem fungerade den också...ja, jag blev då inte fattigare i alla fall.

I julklapp fick jag en jätte mysig pläd, hur mjuk som helst. I alla fall var det inte riktigt rätt färg så jag fick ett tillgodokvitto. Pläden har varit slut ända tills nu. När jag idag var förbi på boom fanns den hemma i rätt färg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: