coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Spruta

Idag har jag så äntligen tagit sprutan mot svininfluensan. Jag var ju som sjuk början av december och när jag blev frisk ville jag inte vara borta från jobbet om det skulle bli biverkningar. Sen var jag och skulle ta den i slutet av december men då var kön så lång att jag vände. Idag var det bara fyra framför mig så det gick fort. Hoppas nu att jag inte får några biverkningar.

Uppdatering 22.20: Känner ingenting av sprutan. Har dock hört att det är andra dagen man känner av den.


Uppdatering fredag 10.15: Känner ingenting av sprutan i armen. Jag är riktigt seg och känner att det är något i kroppen. Det går dock ganska bra att jobba.


Uppdatering fredag 17.00: Har precis kommit hem från jobbet och är frusen och känner det som att jag verkligen håller på att bli sjuk. Det är som att febern är på väg att bryta ut.


Uppdatering fredag 23.00: Känner mig fortfarande seg och febrig fast jag inte har feber. Nu ska jag sova och hoppas på att det är borta imorgon.


Uppdatering lördag 9.00: Känner mig pigg. Tror att effekten av sprutan är slut nu...perfekt nu när det är helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: