coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Storstädning

Igår blev det ingen rensning utan städning. Det var dammtussar överallt. Tog fram dammsugaren och dammsög. Dammsög på varje list och till och med på tapeterna i hallen där det var damm. Hur kan dammet fastna på tapeterna? När man väl börjat ser man damm överallt. Det västa med att städa är att dammet kommer tillbaka så fort...

På eftermiddagen åkte jag till Cicci, Jonas och barnen. Vi åt en härlig citronkyckling. Den ska jag göra någongång, super god. Vi såg naturligtvis melodifesivalen och vi var inte imponerade. Tycker inte allt någon låt var så där jätte bra, svagt startfält. <det var ju tur att Andreas gick vidare för den kändes mest kvalitativ.

Sen hade vi ju hoppats på att skidskyttetjejerna skulle ta hem några medaljer men inte det inte.

Imorse vaknad jag 7, lite för tidigt. Efter lite vatten och nässpray gick det bättre och sov till 10. Det var skönt.

Nu önskar jag alla en fin alla hjärtans dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: