coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Yes :)

Jag gillar ju Salem al Fakir skarpt redan innan melodifestivalen så redan innan hoppasde jag på honom. Då var det ju härligt att han fick gå vidare direkt. Låten var bra, lite trist att han bara satt vid pianot hela tiden men helt rätt att han gick vidare. Jag röstade faktiskt.


Salem från allsång på skansen. En underbar låt som heter Good Song.

Sen är jag ju lite små kär i Ola så jag hoppades på honom i smyg. Han är ju inte riktigt klockren sångmässigt men låten var katchi. Han borde också ha jobbat mer på sitt framträdande. Det hade nog gått ännu bättre för honom om han haft dansare och dansade lite själv.

Kikade efter syrran men såg henne inte i bild tyvärr :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: