coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lite julklappar och presenter

För att komma ihåg lite vad jag fick i julklapp och till födelsedagspresent så dokumenterar jag det.


Snygg skål med ett blomsterarrangemang i. Nu gäller det bara att vattna lagom :)


Keramikängel som är en mysig lampa. Tog inte bort den nu när jag tagit bort julen. Den får stå kvar ett tag till. Änglar behöver vi ju alltid inte bara på julen.


Snyggt betongfat som gör de mysigt i hallen.


Cool mössa. Har fått många komplimanger för den.


Otroligt bra bunke för att vispa grädde eller använda stavmixern.


Kudde för att ha laptopen på. Perfekt när man sitter i soffan och surfar. Datorn blir rak och den glider inte omkring.

Sen har jag fått annat som jag redan visat eller inte fått hem ännu. Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: