coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lite bloggtorka

Har ni märkt att jag haft lite bloggtorka de senaste veckorna...jo, det blir så ibland. Denna veckan har det varit fullt upp på jobbet då jag startat mina utvecklingssamtal samt stressen över att skolinspektionen varit på besök. Blev grillad i en timme i torsdags. Det gick ju bra men man funderar lite efteråt vad man egentligen sa och om det var relevant. Tja, hoppas att det kan komma någonting bra ur denna inspektion.

Direkt efter jobbet i torsdags var jag, Emma och Kicki på Rost och åt middag. De har så god mat där men man måste vara ute i god tid för att få plats. I alla fall satt vi där och åt, drack kaffe och surrade en lång bit in på kvällen. Hur trevligt som helst att förgylla vardagen med lite lyx.

I onsdags så hade vi styrelsesammanträde för discgolfklubben. Det är som trevligt då man har det första mötet för då känner man att snart börjar säsongen. Är faktiskt riktigt sugen på att få kasta.

I övrigt tro jag inte att det hänt så mycket. Förra helgen hade jag sett framemot besök av min syster med familj, men de fick magsjuka så nu längtar jag så mycket efter syskonbarnen :(

Vi sjöng med jäntorna i lördags och det gick bra. Såg sedan melodifestivalen men måste säga att fel låt vann men jag är inte brydd ;)

Idag ska jag hämta mina föräldrar som varit på Kanarieöarna i en vecka...inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: