coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

I fredags vaknade jag av mig själv 8.26 och fick lite smått panik...min första lektion började 8.30...Inte kul alls det är så man får skämmas. Det löste sig dock men jag lär ju få höra detta ett tag framöver...

På eftermiddagen mötte jag upp Micke på stan och vi tog en liten mjukglass sen bar det av till Holmsund för att äta middag hos familjen Hedman. De blev årets första grillning och det var verkligen supergott. Vi satt och snackade långt in på kvällen. Lördagen tillbringade jag och Micke på stan. När ärendet var klart köpte vi med oss mat från stan och satt på min balkong. Där flödade solen och det var verkligen varmt. Det blev en underbar eftermiddag i solen. På kvällen gjorde jag inte så mycket.

Idag, söndag for jag en kort sväng ner till Övik och syrran. Jag hade sån längtan efter mina syskonbarn och sen hade jag köpt lite kläder till pojkarna i Rom som behövdes lämnas.

En härlig helg med trevliga vänner. Det är en bra start inför denna kort vecka som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: