coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Otello

Det är så skönt varje fredag då det är helg igen, fredagkvällar brukar därför spenderas i soffan helt utslagen. I fredags var det dock svårt för inget lockade på tvn så det blev en gamfilm, jag hyrde ju en film "Letters to Juliett" söt romantisk film.

I fredags fick vi lön så på lördagen var jag och handlade en blus, gratis, på HM. Hade ett tillgodokvitto och en kupong sen blev det några underkläder på Kappahl.

Var och hämtade föräldrarna som kom hem från Canarias. Åh, vill verkligen iväg och resa...men det blir ju Paris i maj.

På kvällen var jag och såg Otello. Har som tänkt att jag ska se den men det har aldrig blivit av. Sen upptäckte jag att det var sista föreställningen igår. Den var så fin och känslosam. Hade en man bredvid mig som var som en ål på sin stol. Han satt och gäspade och bytte ställning en gång i sekunden. Tror att det var bra att han fick sig lite kultur. 

Nu blir det promenad.


Otello och Desdemmona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: